esmaspäev, 31. märts 2014

Toitumisest olulisem või vähemalt sama tähtis! :-)

Teemaks on positiivsed kinnitused. Jaa justnimelt, need ongi nii olulised nagu hingamine. Me ju ei soovi olla niivõrd mõjutatud kõigest, mis tuleb väljastpoolt. Tegelikult on isegi see juba teaduslikult tõestatud, et saame muuta ja mõjutada oma dna-d. Kes soovib ja pole veel lugenud, siis siin lingil on sellest pisut juttu:
http://alkeemia.ee/artiklid/Teadlased-on-toestanud-et-DNA-d-saab-umber-jarjestada-sonade-ja-sageduste-abil/l-123/c-439/
Ühesõnaga, minul igatahes on kõrini sellest, kuidas igasugused sissejuurdunud vale-uskumused "aitavad" minu isiklikku reaalsust luua. Kui alustada nende kinnituste lugemist, võib energeetilist muutust ja heaolutunde tõusmist täheldada juba peale esimest lugemist. See on ju otsene tõestus - sõna vägi on tohutult võimas! Tasub ju lasta suust välja selliseid sõnu, mis meile ja meie ümber on toetavad ja kasutoovad.
Olen ka juba saatnud neid kinnitusi vastavalt elutee numbrile koos numbrimaagia isikliku analüüsiga, kuid nagu aimasin, enamus on sellest kuidagi mööda libisenud. Ja eks selliseid asju ongi lihtne panna homse varna. Kui keegi märkab kinnitustes muudatusi, kellele olen need saatnud, siis jah, ma olen neid tasapisi teinud, et nad oleksid ainult jaatavas vormis.
Neid kinnitusi on soovitav lugeda kindlasti 30 päeva järjest.
Positiivsete kinnitustega me saame muuta oma elu selliseks, nagu soovime. Me saame  kinnitustega oma mõistust tulemuslikult ümber programmeerida. Kui on negatiivne sisseharjunud mõte, siis asendame selle positiivse kinnitusega, proovime seda vähemalt iga päev 15 minutit, 30 päeva jooksul. See 30 päeva on aeg selleks muutuseks. Soovitav on alustada iga uut päeva positiivse kinnitusega/kinnitustega.
Minu südamele on koputanud tugevalt üks tunne, sellepärast seda ka jagan. See tunne ütleb, et me saame luua muutusi ainult läbi iseenda. Just see ongi võti. Ja asugem siis ometigi tegudele. Seda ei ole ju palju, pühendada igast päevast umbes veerand tunnikest isikliku ilusama reaalsuse loomisele ja läbi selle ka suurema pildi kaunimaks maalimisele. Ma lisan siia kõikide elutee numbrite kinnitused, kuna  mina ja veel paljud tundsid nii, et soovivad lugeda ka teisi. Neid lugedes saame asuda muutma seda virrvarri, milles end pidevalt leiame. Valeuskumused, mis loovad meie eludesse piiranguid, on meile endile niivõrd läbipaistvad, et me isegi ei hooma nende olemasolu. Kui asud lugema kinnitusi, võid isegi neid näha. Saad aru, kui hakkab see "ahvikese" hääl vahele segama ja ütlema: aga, kui, jne. Siis seda enam tuleb asuda asja kallale.
Loomulikult võib siia juurde lisada ka teisi kinnitusi, mis on siis hetkel aktuaalne teema ja mida selles loetelus pole, nt: ma armastan oma tööd ja olen selles edukas, jne.
Iga kinnituse taga on sulgudes kirjeldus, millele see sobiv on. Aga kinnituse mõju on palju laiem, niisiis soovitan kinnitust lugeda ka siis, kui pole seda probleemi, mis sulgudes märgitud on. Mina kirjutasin omale kinnitused märkmikusse ümber, ilma sulgudes asuva märketa. Mulle lihtsalt meeldib paberilt lugemine rohkem, kui arvutist. Aga aitab nüüd lobast, asugem siis kinnitama! :-)




"Olen meeleldi valmis muutma mõtteid, mis on loonud selle olukorra." (draama-sõbrad)

"Ma olen täielikult rahul, et mina olen mina. Olen küllalt hea just sellisena, nagu olen." (kriitiline mina)

"Ma vaatan julgelt tulevikku. Tänane on mu kõige väärtuslikum kingitus ja ma olen alati kaitstud." (mure tuleviku suhtes)

"Olen suurepärane sellisena nagu just olen. Elu on hea. Lasen nüüd vabaks kõik, mis mind enam ei teeni." (artriit)

"Olen terviklik ja rahulik oma leebes keskmes, mis on alati kaitstud." (lööve)

"Usun elu tarkusesse. Ma võin puhata ja olen alati hoitud." (juuste hõrenemine)

"Ma võtan reaalsuse omaks. Vajan maailma ja maailm vajab mind." (alkohol)

"Mul on piisavalt aega, et teha mida vaja. Ma jõuan alati õigeks ajaks." (hemorroidid)

"Olen tugev ja minu rahulik olemus on muutumatu.  (maohaavad)

"Mul on mu kese ja see on lõputu rahuga muutumatu paik." (nakkused)

"Minu otsuseid suunab taevalik inspiratsioon ja universumi tarkus." (probleemid hammastega)

"Võtan omaks magamise rahu ja une tervistava toime. Usaldan ja usun positiivsesse tulevikku." (unetus)

"Olen alati valmis juurdlema ja teisi mõistma. Mind armastatakse, kui ma jätkan muutumist." (põlvehädad)

"Kuulun kokku universumi ja eluga. Ükskõik kuhu lähen, olen alati kodus." (kanapimedus)

"Olen vaba minevikust ja kogu selle koormast, alates sellest ajast liigun vabana edasi." (valu keskseljas)

"Mind toidab kõik hea, mis jõuab minuni tervislikus külluses." (suuprobleemid)

"Kohtlen teisi õiglaselt ja respekteerin nende mõtteid. Tõmban ligi inimesi, kes mind tunnustavad." (kaelaprobleemid)

"Olen üks universumiga ja universum kaitseb mind alati."  (allergiad; eraldatuse tunne)

"Ma olen siin, et elada rõõmsalt oma elu. Ma elan järjest paremini." (astma; lämmatuse tunne)

"Ma olen oma eluteekonnal tugev ja leian alati abi, mida vajan."  (seljahädad; uskumus et ei toetata)

"Hingan sisse ja välja armastuse ja lahkusega."  (hingeõhk)

"Ma näen selgelt head selles ilusas maailmas." (silmad)

"Ma lasen lahti kõik vana ja kasutu ning tervitan uut ja elujõulist minu elus." (kõhukinnisus)

"Ma olen üks küllusliku universumiga, see pakub mulle armastavalt kõike, mida ma vajan." (alaselg)

" Elu on väga hea ja ma suhtun sellesse julgusega." (kopsud)

"Igale olukorrale on alati lahendus ja mul on jõudu seda kasutada." (kõrge/madal  vererõhk)

"Tunnustan rõõmuga oma kohta universumis ja olen teadlik, et mu vajadused täidetakse alati."  (peavalud)

"Kogu mu olemus on terviklik ja kaitstud, minuni pääseb ainult armastusel põhinev." (nahaprobleemid)

"Ma leian alati ja igas olukorras abi, mida just vajan." (hirmuhood)

"Võtan elu rõõmsalt käte vahele ja olen teadlik, et mind saadab alati edu." (käte värisemine)

 "Ma hingan vabalt ning usaldan elu voolu ja kulgu." (suhtlemisprobleemid)

"Jumalik õigusemõistmine leiab aset igal ajal."  (keerulised suhted/olukorrad)

"Ma usun piiritusse küllusesse ja raha on alati olemas." (hirm raha puuduse ees)

"Elan iga päev hetkes, andestades kõik selle, mis jääb minevikku."  (minevikuvalu/viha)

"Vabanen rõõmuga kõigest oma minevikus. Ümbritsen end vaid armastusega." (minevikku takerdumine)

"Ma olen kannatlik ja rahulik, ma näen igaühes armastust." (kärsituse tunne)

"Raha tuleb külluse ookeanist alati minu juurde" (võlad, mured/hirmud sellega seoses)

"Mina näen armastuse silmadega. Alati on olemas harmooniline lahendus läbi armastuse energia ja nüüd ma tunnustan seda." (hukkamõistmine, sallimatus)

"Mina tervitan armastavaid ja rikastavaid suhteid mehega (või naisega), kellega me oleme emotsionaalselt ühel lainel, kes on minuga sarnane, kes on aus, lõbus ja kirglik ning kellest saab minu elukaaslane."
 (Kui on olnud partner/partnerid, kes on petnud, lisage sinna juurde sõna: truu.
 Kui on materiaalselt segased lood, lisage: ... mehega(naisega), kes tuleb hästi toime)

"Ma tervitan oma head kuulsust ja õnne täna." (meeleolu kõikumised)

"Ma usaldan elu kulgu ja olen oma kujutlustes armastatud ja rahul."  (meeleolu kõikumised)

"Naudin oma teekonda ja suudan alati liikuda turvaliselt." (jalgadele)

"Täna on mul kõik olemas, mida vajan täiuslikuks harmooniaks oma kehas ja hinges." (liigne magusaisu)

"Mina aktsepteerin julgelt kõiki maailma ilusaid hääli." (kõrvad)

"Elu jõuab minuni ilusate harmooniliste rahu lainetena." (seedimine)

"Mina armastan väga oma keha ja olen õnnelik, et olen naine." (menstruatsioon)

"Ma juhin oma elu ise. Ma puhkan siis, kui soovin. Kõik on suurepärases korras." (peavalud)

"Mul on alati toitu piisavalt. Mina armastan ja mind armastatakse." (liigsöömine)

"Elu toetab ja armastab mind alati." (ülaselg)

"Lasen vabaks oma ootused. Elan iseendaga ja teistega täielikus harmoonias." (põis, kuseteed)

"Minu mõtted on alati tähtsad, need teenivad kõrgeimat hüve. Mul on õigus sellele, et mind kuulatakse." (kurguhädad)

"Minevik on möödas.  Ma  olen õnnelik,  mulle on andestatud, elu võtab mind täielikult omaks." (kasvajad)

"Viibin alati õigel ajal õiges kohas. Tervitan uut ja tulevikku." (kõhuhädad)

 "Ma tunnistan rõõmuga oma vastutust ja saan alati hästi hakkama." (õlad)













































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar