reede, 21. veebruar 2014

13.päev

Milline imeilus päev! :-) 13-s ja puha. Minul selle numbriga probleemi ei ole, see tundub mulle hoopis veidi lõbus ja vallatu number, mis on suutnud nii palju kära tekitada enda ümber. Minult küsiti täna, kas tunnen end juba ka õhulisemana, vastus on  jah tunnen küll! :)
Justnimelt, see ongi õige sõna kirjeldamaks mu enesetunnet - õhulisem.
Täna on selline päev, kus tunnen üldse energiataseme tõusu, nojah, kirjutan jälle sellest energiavärgist. Aga tõepoolest, see ongi nii. Ma mitte ei korda sama juttu, mida ennem, vaid see on jälle muutunud ja tõusnud. Aga kes teab see teab, kes ei tea, eks proovige järgi ;)
Kaal oli hommikul langenud - 0,5 kg, nagu eilegi.

Hommikusöök:  Avokaado-ananassi-selleri-spirulina-mandli smuuti.
Lisasin mandlilaastud smuutile.

Lõunasöök:  Pruun riis läätsedega, selleri ja brasiilia kapsaga.
Kookosõliga.

Õhtusöök:  Porgandi-ananassi-õuna smuuti.
Lisasin linaseemne õli.

Mul on nii palju energiat. Ja mu pea hakkas ka justkui alles täna "lõikama", noo näen teatud asju nii selgesti ja kõik on nii lihtne. Jah ma saan aru, et mu jutt võib tunduda üsnagi segane, aga täpselt nii ma tunnen.
Elu pole mitte ilus, vaid tegelikult on elu veelgi ilusam! :-)
(;ma sain täna teada ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar