laupäev, 22. veebruar 2014

14. ja 15.päev

14.päev

Hiphip hurraa - tänasega saab 2 nädalat puhastumisprogrammist läbitud! :)
Tähistan seda ja küpsetan tatra-porgandikoogi, aga mitte endale :)
Kusjuures, täna peale hommikusööki ehk siis rohelist smuutit, sai kõht nii täis, et ma vist ei suudakski midagi rohkemat korraga süüa. Eks kõike annab muidugi jällegi muuta, aga iseasi kas ma seda soovin. Sellised on mõtted sellel tunnil.
Kaal näitas täna jällegi -0,5 kg.

Hommikusöök: Avokaado-ananassi-selleri smuuti, lisasin kanepiseemnejahu.
(Unustasin ära, et riiulis on ootamas ka kanepijahu ja samuti detox-idud, oii mis piinlik lugu, alles nüüd panin nad idanema, saab siis viimasteks päevadeks idud ka lõpuks toidusedelisse, khmmm)

Lõunasöök:  Salat: kinoa, läätsed, porgand, seller, ananass, avokaado, päevalilleseemned, paar kapsalehte.
(Päevalilleseemneid leotasin eelnevalt, kinoa ja läätsed keedetult, ülejäänud toorelt. Lisasin linaseemneõli)

Õhtusöök: Mango-ananassi-porgandi-mandli smuuti.
Mandlid laastudena.



15.päev

Unustasin ärgates kaaluda, eks teen seda homme hommikul.

Hommikusöök:  Avokaado-ananassi-selleri-spirulina smuuti

Lõunasöök:  Tatranuudlid seentega, sibulaga, selleriga, roheliste hernestega,
maitsestus kurkumiga (ja meresoolaga).
Kurkum on siis hetke lemmik maitseaine, soovitan proovige kindlasti!

Õhtusöök: Õuna-selleri-spirulina smuuti, ingveri ja mandlilaastudega.
(Joodav, aga unustasin ananassi varuda, niiet lähen nüüd seda viga parandama. Minu jaoks on ananass smuutis selleri maitse likvideerija)

Väike pihtimus kah. Ma olen juba nii ära harjunud selle uutmoodi enesetundega, et ei märka enam sellest kirjutadagi, see on selline sujuvalt ja järjest paremaks minev tunne. Ühesõnaga, kui ma igapäevaselt sellest ei kirjuta, siis see ei tähenda seda, et muutusi pole. Muutus on ikka igapäevane. Kuna see on selline sujuv üleminek, siis ei oskagi seda pöördepunkti leida ja näidata. Aga kui ikka meenutan aega enne alustamist ja nüüd, siis võrdlusmoment on tõepoolest olemas.
Minu menüü pole tegelikult pooltki seda, mida raamatus retseptidena pakutakse, neid kõiki ma siia trükkima ka ei hakka, aga kirjutan millalgi ühe teemana lubatud ja välditavad toiduained.
Mis siis veel, joogijanu on muutunud suuremaks, niisiis pole mingi probleem juua liitrite kaupa vett, sest selleks on kehal soov olemas ja ta annab sellest pidevalt ka tunda.
Minu suureks rõõmuks olen kedagi piisavalt inspireerinud ja temal on täna käimas vist juba kolmas päev puhastusprogrammis! Minu tervitused ja lefa-lefa :-)



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar