teisipäev, 18. veebruar 2014

7, 8, 9. ja 10. päev :-)

Vabandan, et pole saanud vahepeal kirjutada, aeg lihtsalt kaob käest, ahh eks teate isegi, lippab teine mis pöörane. Aga asun siis asja juurde.

7.päev
Kaal on langenud -2 kg. Omamoodi veider on see kuidas kaal kukub, mitu päeva on täpselt sama, siis aga kukub kolinal. Olgu kuidas on, keha on tark, usaldan.

Hommikusöök: Mango-kookospiima smuuti, lisasin kurkumi, kaneeli, steviat, ingverit, seesamiseemneid, kookosõli.

Lõunasöök: Kuum salat. Aurutasin punapeedi, porgandi, selleri, kaalika kuubikud,  lisasin linaseemneõli, meresoola, peterselli.

Õhtusöök: Ainult vesi.
(Olin külas, võtsin küll kaasa smuutit, aga see polnud enam päris see, niisiis jäi võimaluseks ainult vesi. Kusjuures polnud mitte midagi hullu, nüüd on lood niimoodi, et ma ei tunne enam nälga. Jah, ma kuulen küll kuidas kõht koriseb, aga seda häirivat tunnet enam kõhus ei tunne. Ja selle peale ma ütlen 5+ :-)


8.päev
Hommikusöök: Õunamahl
(kui kirjutan mahl, siis reeglina toormahl)

Lõunasöök: Pruuni riisi - läätse hautis.
Kuumutasin kreekapähkliõlis kuubikuteks lõigatud selleri, sibula, suvikõrvitsa, siis lisasin juba keedetud riisi ja läätsed.

Õhtusöök: Kurgi-piparmündi toorsupp
(Kurk, pool tassi värskeid piparmündilehti, seesamiseemneid, 2 spl õli, sidrunimahla, vett. Kõik blendrisse ja valmis see ongi)
Vat see on selline omapärane maitse. Soolane, meresoolaga maitsestatud. Nüüd on see vähemalt ära proovitud.


9.päev
Hommikusöök:  Seene-suvikõrvitsa supp (aga selle maitse kohta ütleks oi-oi-oi kui hea!)
Tükeldasin pruunid šampinjonid, selleri, suvikõrvitsa, lillkapsast, küüslaugu. Poti põhja kookosõli, siis kuumutada kõiki komponente mõni minut. Maitsestada meresoola ja musta pipraga. Vesi peale, aga mitte palju. Kui pehmeks keenud, blendrisse. Ja ongi valmis, peale lõikasin värsket peterselli. Üli-ülimaitsev! On tunnistajaid! :-)
Pisut ka siis kogustest. Seda suppi jätkus mulle hommikuks ja õhtuks, ja sain ka kostitada 1 portsjoniga.
Seeni panin ühe karbitäie, nagu nad poes valmis pakitud on. 1 sellerivars, 1 suvikõrvits, veerand lillkapsast (väiksem kapsas), 2 küüslauguküünt.

Lõunasöök: Läätsehautis, sama mis 2.päev.
(2 spl kookosõli, 2 sibulat -2 sellerivart hakitult, 2 porgandit riivitult, 2 tassi läätsesid, tükeldatud lehtkapsast. Maitsestan meresoolaga. Kõigepealt pott tulele, külmpressitud kookosõli poti põhja - tuliseks, siis kuumutan veidi sibul-seller-porknat, lisan vee ja läätsed, enne lõppu lisan lehtkapsa)

Õhtusöök: Seene- suvikõrvitsa supp

Vahelduseks jõin puhastustee ja detoxi tee asemel piparmündi teed ja oiii see oli ikka maitseelamus!
Liikumisest niipalju, et kõnnin iga päev 30-60 minutit. 


10.päev
Hommikusöök: Ananassi-mango-hurmaa smuuti, maitseks 2 lusikat kakaod.
Kasutan mahekakaod, parim on muidugi toorkakao, soovituseks.

Lõunasöök: Kinoa salat.
Lisasin juurde riivitud porgandi, hakkisin sibulat, sellerit. Maitsestasin meresoolaga.

Õhtusöök: Ananassi-mango-hurmaa smuuti mandlipiimaga ja datlitega.
(Piima tegin ise, eespool kirjeldasin kuidas teha. Datleid leotasin)

10.päev hakkab läbi saama. Minuga on lood nii, et energiat on mul tohutult palju rohkem, iga päevaga see energiatase aina kasvab. Käimas on teine nädal. Minul pole rohkem raskusi olnud, kui oli teisel päeval. Peavalu oli siis kokku 3 päeva. Valudest ei tea ma üldse enam midagi. Nüüd 10 päevaga on mul nahk täielikult uueks saanud. Kadunud on igasugune rasu ja kadunud on ka üks nahaprobleem, nimelt on mitmeid aastaid löönud külmal ajal näole, kulmude juurde ja nina ümber imelik lööve vms. Miski muu peale päikese seda ära ei ravi. Solaarium ka aitas, aga seda ainult mõneks ajaks. Kuid paistab, et sellest mäest olen ma nüüd üle roninud, mis oli mul tegelikult põhjus nr 1, miks soovisin teha seda puhastusprogrammi. Ma ei pea vist seda kirjutama hakkamagi, kui õnnelik ma olen. Aga kirjutan ikka küll. MA OLEN NII ÕNNELIK!!! :)
Veel olen ma õnnelik selle üle, et olen saanud oma blogiga aidata ja kutsuda inimesi võtma ette sedasama sammu. Tegelikult on mulle teada küll hetkel üks inimene, kes hakkab seda tegema, kuid on veel mõningad kirjad, kus lubatakse peale minu teekonna jälgimist mõelda ja võibolla samuti seda teha.
Selle ettevõtmisega ja selle jagamisega on täitunud juba 2 positiivset eesmärki, kadunud on nahaprobleem ja enda keha asub puhastama üks inimene. Mõtlesingi, et blogi on täitnud oma eesmärgi, kui kasvõi 1 inimene saab piisavalt motiveeritud. Ja see on sündinud. Amen! :-)






















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar