reede, 14. veebruar 2014

4, 5. ja 6.päev

4.päev
Suurepärane. Ärkan varem, olen reipam, pea ei valuta ja keha ei küsi ka enam rohelise tee järele. Kohvist olin loobunud umbes 3-4 kuud tagasi, kuid hommikuseks äratajaks sai kohvi asemel roheline tee. Hetkel tunnen, et ma ei vaja mingit äratajat. Super. Unustasin eelnevalt kirjutada, et tarbin Siberi seedripähkli õli, hommikuti, tegin seda juba enne programmi ja teen ka seda praegu edasi. Kaal pole muutunud, eks kirjutan kui on muutusi. Aga seda ma ütlen, et kehas oleks nagu kevad, mainin ära, et kevad on mu lemmik aastaaeg. :-)

Hommikusöök: Roheline smuuti (jälle!) Pean vist väikese pausi tegema rohelise smuutiga, komponendid olid samad nagu eelnevalt. Jõin pool kogust ära, koos Sašaga (kass) teeme seda nüüd, ta on igal smuutiringil platsis, kui unustan talle pakkuda, siis leian põrnitseva silmapaari, mis on vägagi kõnekas :D

Lõunasöök: Pruun riis azuki ubadega. Oad panin eelmine päev ligunema. Enamvähem nagu eelmine pruuni riisi roog, lisasin paprikat, sibulat, kabatšoki, porgandit, lillkapsast, lehtkapsast.

Õhtusöök: Mango-ananassi kookospiima smuuti.
Mmmm :-)
Muide steviaga võib magustada, kui väga maiasmokk ollakse. Kuid seda smuutit mina küll ei magustaks.

Kõndimist tegin umbes tunni. Soovitav on päevas vähemalt 20 min. Vähemalt.
Vedelikku umbes 3 liitrit, kuid kuna joon nüüd juba heameelega, siis ei pea jälgima, kas saan ikka vähemalt 2 liitrit täis, kuhjaga ülegi läheb.
Tunded mis suuresti tekkisid/ärkasid, olid tänulikkus ja rõõm. Vabanemine.



5.päev

Hommikusöök: Punapeedi-porgandi mahl.
Kusjuures, see meeldib mulle väga-väga, joon seda juba pikemat aega. Ka õuna-peedi oma on hea.

Lõunasöök: Aurutatud punapeet, kaalikas, porgand, seller.
Lõikasin kuubikud ja lisasin linaseemneõli, suure peotäie peterselli ja meresoola.

Õhtusöök: Smuuti: mandlipiim, mustsõstrad, 2 lsk kakaod, magustasin steviaga.

Nüüd saan ametlikult öelda, et igasugune uimasus ja väsimus on kadunud. Pea on selge ja klaar.
Veel 1 asi, mida unustasin, igapäev võiks süüa 1 küüslauguküüne, toorelt, kes seda niisama ei suuda, siis soovitab lõigata 2 õunaviilu ja sinna vahele küüslaugu viilud. Nagu selline võileib :) Ma unustasin selle ära.



6.päev

Ma armastan hommikuid! :)
Olgu, kaua ma siin kiitlen, asun menüü juurde.

Hommikusöök: Olen juba tagasi rohelise smuuti juures, hihiii, tegelikult mulle ikka meeldib ju.
Õun, avokaado, seller, spirulina.
Õigemini oleme koos Sašaga rohelise smuuti kallal.

Lõunaoode: Täna meenus see õuna-küüslaugu võileib, mõeldud-tehtud. Ja tõesti, õun võtab suuresti küüslaugu maitse ära, mulle meeldis! Selline mahlane ja teravamaitseline õunaamps oli, suurepärane lõunaoode, teen homme sama.

Lõunasöök: Toorsalat. (tuli soov teha üleni toortoidu päev)
Avokaado, suvikõrvits, oliivid, mandlipuru, seesamiseemned, küüslauk, porgand.
Pisut sidrunimahla, õli, meresool.
Salatist jäi pisut poolik tunne, sõin peotäie brasiilia pähkleid ka.

Õhtusöök: Pirni-kurgi-piparmündi smuuti.
Midagi uut, omapärane, väga värskendav. Hea!


Okei, täna on lood nii, et uksest aknast tuleb šokolaadi isu. Ja siis lõpuks tuleb ka kingitusena päris šokolaad koju, suur tahvel ohh seda jama. No nüüd õnnestus küll võimsalt manifesteerida :D
Kell on praegu 23:33 ja ma pole seda isegi mitte piilunud. Aga ma tean, et ta on siin, koguaeg tean :D
Otseloomulikult pean kinni uutest seadustest, šokolaad on keelatud, keelatud, keelatud. Mõtlen lihtsalt, kas tõesti on 21 päeva möödudes isud kadunud, nu ma loodan, et vähenenud on vähemasti.
Mandlipiimast ja kookospiimast. Mina teen need ise, väga lihtne, praegugi panin blendrisse kookoshelbed ligunema, hommikul blenderdan veidi, siis kurnan piima välja ja ongi olemas. Osta pole hea mõte, esiteks on kulukam, teiseks on säilitusained sees, kuid millega ma siin praegu tegelengi --- nendest vabanemisega ;)
Mandlitega lugu sama, leotasin, siis blenderdasin, siis kurnasin. Osa allesjäänud pähklipuru massist kasutasin toorsalatis. Kookoshelbe massist tegin muidu komme, varem muidugi. Ohh jälle see šokolaad. Olgu, jätan rahule selle šoko ja soovin head ööd! :-)















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar