kolmapäev, 26. veebruar 2014

19, 20. ja 21.päev

19.päev
Uskumatu lugu, juba 19.päev käes :-)
Ma tunnen nüüd niimoodi, et 21 päevast jääb küll mulle väheks. Ma usun, et ma teen pisut pikema selle puhastuse. Eks tulebki see üleminek teha ka sujuv, kuid kas ma üldse soovin täielikult üle minna teistsugusele toitumisele, selles on küsimus. Mulle tundub, et vähemalt ühe toidukorra soovin ma jätta vedela toiduna, kuna see energia, mis seedimise arvelt üle jääb, on ikka võimas ja sellest ma enam loobuda ei soovi.

Hommikusöök:  Õuna-selleri-spirulina-detoxi idude smuuti,
lisasin pisut kookosõli.

Lõunasöök:  Kinoa puder, lisasin kookosõlis kuumutatud hakitud sibula, selleri, porgandi, kapsa.

Õhtusöök: Lihtsalt õunasmuuti, maitsestus kaneeli ja ingveriga.



20.päev

Hommikusöök:  Õuna-selleri-spirulina smuuti
(3 suutäit ja aitas küll selleks korraks)

Lõunasöök:  Azuki oad pruuni riisiga, mis digimuutus kollaseks kurkumiga.

Õhtusöök: Avokaado-pirni smuuti



21.päev :-)

Hommikusöök: Avokaado-õuna-pirni smuuti

Lõunasöök: Tatramakaronid seentega.
Ja muidugi kookosõli ja kurkumiga.


Ja läbi see saigi :-)
Õhtusööki enam ei teinud detoxit, käisin külas ja tarbisin mõned suutäied aluselist ja mõned kindlasti mitte aluselist sööki-jooki. Tähelepanek siis selline, et vabaks olen saanud arutust tarbimisest. Pole mingit vajadust filmika kõrvale haarata koguaeg laua pealt head ja paremat ja seda kogu õhtu vältel. Minu suureks imestuseks ma ei hooligi enam eriti šokolaadist, kuigi arvasin programmi keskel, et oodake ainult, kui lõpuks selle šoko kätte saan :) Veel häid uudiseid, õhtul ei soovi enam süüa! Ülla-ülla, aga nii see on. Õhtuks teen ikka smuuti, võimalikult rohelise. Vot sellised uued kombed ma siis omale külge olen saanud selle 21 päevaga. Kaalu kaotasin kokku ca 7 kg. Olemine on ikka palju kergem ja õhulisem.
Kokkuvõtteks ma ütlen nii, et kes vähegi kahtleb kas võtta seda ette või mitte, minu soovitus on võtke kindlasti. Kaotada on ju ainult toksiine ja kaalu, milleks seda haigeks tegevat pagasit endaga ikka kaasas tassida.
(Ahjaa, lubasin kirjutada ka lubatud ja välditavad toiduained,teen seda paari päeva jooksul)













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar