teisipäev, 11. veebruar 2014

Kaua tehtud kaunikene - 1, 2. ja 3.päev


Alguseks üsna täpne kirjeldus. Otsustasin kirjutada sellest, kuna on juba mitmeid sõpru-tuttavaid, kes soovivad teada ja kursis olla minu antud tegevusega ja kulgemisega, loomulikult ka tulemustega. Loodan, et saan ka inspireerida sellega inimesi ette võtma seda 3 nädalast puhastumisprogrammi-rännakut, mis on praegusel kiirel ajal minumeelest parim, mida saame enda keha heaks teha. Ja mitte ainult keha heaks! Ikka ka vaimselt soovime ju puhtamad olla :-).
Minumeelest käivadki need asjad käsikäes. Asja juurde siis. Kauatehtud kaunikene on see tõepoolest, kuna võtsin hoogu, õigemini valmistusin vaimselt ette isegi liiga pikka aega. Olen teinud veepaastu, kuid olles nüüd leidnud ja lugenud Alejandro Jungeri (kes on arst) raamatut Puhastumine, tundsin, et see on just see. See pole selline puhastumine, kus on toit täielikult välistatud, vastupidi, selles on 3 toidukorda. Hommikusöök reeglina vedelana: toorsupp, smuuti või mahl. Lõunaks tahke toit, mis on rangelt ette antud, võimalikult mahetoit ja kindlasti võimalikult aluseline. Õhtune eine siis jälle vedelal kujul, nagu hommikul. Kuna toksiinide töötlemine saab alata alles viimasest einest 8 tundi hiljem (kui hullunult süüa, siis muidugi veelgi hiljem), siis mina otsustasin, et hiljemalt kell 19 teen õhtuse eine. Kindlasti peab jääma õhtuse ja hommikuse eine vahele 12 tundi, ehk siis jääb toksiinide töötlemiseks organismis 4 tundi.
Veidi veel sellest raamatust. Mainin ära, et raamatul on juba järjekord, mis on väga positiivne! :)
Raamatu autor on ise arst, selline arst, keda ei kohta just (vabandan) väga sageli. Nimelt hakkas ta kahtlema kogu selles meditsiini-tramburais, kui jäi ise haigeks ja pidi jooksma ühe töökaaslase (arsti) juurest teise juurde, üks retsept, teine järgi, lõputu rada --- tervist ei kusagilt. Ta hakkas kahtlema, asus uurima alternatiivseid võimalusi, läks otsingutele Indiasse jne. Kokkuvõttes siis, on ülimalt suurepärane lugeda valgustunud arsti kirjutatud lugu ja koostatud puhastumisprogrammi, millest on juba abi saanud vist tõesti miljonid inimesed üle maailma. Ta kirjutab oma loost, lisaks seletab lihtsale inimeselegi kogu protsessi rakutasandil lahti. Lisaks on raamatus suur hulk spetsiaalseid puhastumiseks koostatud retsepte (nii taimetoitlastele kui ka mitte), kogu programmi kohta käiv info ja muud tabelid toksiinide kohta. Ja seda lugeda pole igav, uskuge mind, kuidas saabki olla igav, kui eesmärgiks on oma keha tervendamine. Abi on saanud inimesed, kel on tõsised haigused. Preemiaks on nad saanud ka noorenemise ja elujõu. Muidugi ka kaalukaotus käib sellega kaasas. Ja mis on veel väga tore, et olgu mis põhjustel tahes seda ette võtta, kas füüsilise, hingelisel või energeetilisel põhjusel, kaasneb energia taseme tõus ja taastub loomulik tervenemisvõime kõikidel. Nonii, nüüd sai promotud küll :-)
Ahjaa, ei pea vist mainimagi, et kuna on autori näol tegemist mehega, kes käib Indiasse, siis on otseloomulikult ka raamatus kogu vaimu ettevalmistamise ja meele puhastamise kohta käiv info, kõik ikka käsikäes: toksiinidest puhtaks keha ja vaim.


1.päev
Ma ütlen kohe ausalt ära, et tegelikult kirjutan seda kolmandal päeval, sest esimesed 2 päeva ei jõudnud ja ei tahtnud jne.
Niisiis on 1.päev.
Olen väga entusiastlik, olen varunud kõiksugu mahekaupa. Detoxi teest kuni detoxi idudeni. Juur- ja puuviljad aga ostan siiski tavapoest, need mida mahepoes nägin, olid ikka väga kehvakesed. Aga muidugi peab kõvasti neid pesema ja ära koorima kui osta tavapoest, nagu kindlasti teate.
Lisan siia oma menüü ja tegevuse, mida sel päeval tarbisin ja tegin.

Hommik.
Kaalun end. Teen valmis detoxi joogi, poolteist liitrit. See on taimesegu ekstrakt, mida joon päevapeale.
Hommikusöök: Õuna-selleri-avokaado-spirulina smuuti.
(Spirulina on vetikas, seda saab pulbrina mahepoest)

Lõunasöök: Salat (kinoa, seller, sibul, porgand, petersell, oliivõli)
Kinoa keedetult, ülejäänud toorelt, hakitud/riivitud.
Maitsestatud meresoolaga (see on lubatud)

Õhtusöök: taas õuna-selleri-avokaado-spirulina smuuti (ülla-ülla! mis on tõesti maitsev, ma küll algul olin kahtlev, aga õun muudab sellerigi väga maitsvaks)


Vedeliku kogus mida päevaga tarbisin: 1,5 l maitsestatud vett (detoxijook), 2 tassi taimeteed ja umbes pool l vett. Kokku siis umbes 2 ja pool liitrit.
Olen siis aus ja ütlen, et peavalu hakkas kuskil õhtupoole, käisin jalutuskäigul, umbes 40 minutit, mis osutus liiga pikaks maaks, kuna tundsin, et minust nagu tõmmatakse välja midagi. Kuid seda on ju hea teada, et puhastumine on alanud! :-)
Õhtu oli pikk, kõtu oli ju tühi. Aga heaks abimeheks on alati meditatsioon, soovitan ka mantraid kuulata ja veel parem kaasa ümiseda. Ma igaks juhuks mainin ära, kui keegi seda tegema hakkab, peavalu on täiesti tavaline nähtus, kehas toimub suur töö, et ärge mingil juhul ravimeid tarbige puhastuse ajal. Uni tuli ilusti, eks olingi väsinud sellest suurest ja tähtsast esimesest päevast ja oma suurest vaprusest! Küll ma olen ikka tubli! ;-)



2.päev
Ilus hommik. Ärgates olin juba õnnelik. Peavalu oli kadunud. Hüppasin kaalule, jess, ma tundsin, et on kergem olla, kaal näitas -2kg.
Peavalu aga tuli juba hommikul ja saatis mind kogu päeva. Ma teadsin seda juba eelmisel päeval, et teine päev saab olema kõige raskem ja et üldse on vaja esimesed 3 päeva vastu pidada, siis edasi on lihtsam. Aga võta nüüd näpust, tundsin ma siis ette või hoopis panin ise omale selle programmi paika. Ma kipun seda tegema, seda 3 päeva üleelamist sisse kodeerima, kui on raskem periood või sündmus. Ja nii see siis olema saabki - Amen.
See päev polnud emotsionaalselt lihtsate killast, praegu meenutan ja muigan (kirjutan kolmandal päeval). Ja kasutan ka võimalust ja palun vabandust oma kalli tütre käest. Kallis Heylu, vabanda. Ja aitäh, et oled nii mõistev ja toetav! :-)
Kui ma veel kellegagi käitusin liiga külmalt, siis palun andeks, südamest!!! (ma ise kahtlustan, et võisin seda teha küll)
Olgu, nüüd päeva menüü juurde.

Hommikusöök: Punapeedi-porgandi-selleri mahl, lisasin ka 1 spl linaseemneõli ja spirulina.
(Selle maitse? Ärge küsige. Jõin selle ära, aga osa jäi alles, mille leidis mu väike tiiger Saša. Ma ei teadnudki, et kassid armastavad rohelist mahla!:)

Lõunasöök: Läätsehautis
(2 spl kookosõli, 2 sibulat -2 sellerivart hakitult, 2 porgandit riivitult, 2 tassi läätsesid, tükeldatud lehtkapsast. Maitsestan meresoolaga. Kõigepealt pott tulele, külmpressitud kookosõli poti põhja - tuliseks, siis kuumutan veidi sibul-seller-porknat, lisan vee ja läätsed, enne lõppu lisan lehtkapsa)
Ülimaitsev, üliüli! Viib keele alla.

Õhtusöök: Noo alles oli seda hommikust mahla külmikus, jõin 2 lonksu, aitas küll. Järgmine kord olen targem, spirulina peediga kokku ei pane, või siis sai liiga palju seda vetikat.

Tarbitud vedelikukogus oli kokku 2,8 liitrit.
Jalutama ei jõudnudki, polnud ka tahtmist.
Pea valutas tõesti ja seda ka uinudes, ärkasin vast nii 10 korda, et leida uut asendit, peavalu ikka saatjaks. Vapper olen ikka jah :-)



3.päev
Lihtsalt fantastiline. Ärkan. Tunnen küll kusagil kaugustes veel udust peavalu, kuid tunnen ka tohutut kergust ja energiat. See on nii võimas, rinnus on nagu kevad! Vot just nii tunnen. Ikka veel imestan ja ootan huviga, et millised energiad siis veel saavad liikuma programmi lõpupäevadel. Magus aimdus poeb põue. JESS! Hakkan tõepoolest aimu saama sellest, mida see tore raamat pajatab ja lubanud on. Mis siis muud, kui ikka täiskäiguga edasi!

Niisiis, kaaluma, tulemus: -1 kg.
Kokku siis -3 kg, pole paha. Käin ja piilun ikka peeglist, milline siis nahk ka on. Ja no mulle meeldib see peeglist vastu vaatav tegelane, on see nüüd enesetundest, või on juba tulemused, kes teab. Igatahes on kõik ülipositiivne.
Peavalu on ka täna saatjaks, aga see enam ei morjenda, energiad on saanud liikuma, tunnen seda füüsiliselt, super!
Mainin ka seda kaaluteemat, kirjutan seda, kuna aiman, et on huvitav lugeda. Kuid eks see on alguses ikka nii, et kukubki kiiremini. Kuid mitte reeglina. Eks kuidas kellegil.

Päeva menüü.

Hommikusöök: Õuna-selleri-spirulina smuuti, lisasin 1 spl linaseemneõli.

Lõunasöök: Pruuni riisi pajaroog
(Poti põhja kookosõli, punane sibul hakitult, riivitud porgand, tükeldatud kabatšok, hakitud seller, hakitud lillkapsast. Paar minutit kuumutan, siis vesi peale, keedan veidi, lisan pruuni riisi, mis on eelnevalt valmis keedetud ja samuti läätsed)
Üli-ülimaitsev, sain teise uue lemmikroa :-)

Õhtusöök:  Pirni-avokaado-selleri-spirulina smuuti.
(Mmm pole viga, pirni võiks rohkem olla)

Joogikogus hetkel umbes 2,8 liitrit, kuid ma joon veel täna :)
Jalutuskäik ka tehtud. Jalutuskäigud ikka selleks, et liikuma ju peab. Tugevat trenni aga teha ei soovitata, kuna siis läheb energia toksiinide töötlemiselt mujale. Võimlemine on ka väga hea, eriti kükkide tegemine, seedimise toetamiseks.
Nüüd siis kiidulaulu koht, olen pai ja olen tubli! ;)











































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar